100% geslaagd

h_diploma

100% geslaagd

Groot feest bij Heads Academy want al onze leerlingen van de Ladies Hair School zijn geslaagd. Uiteraard zijn we super trots op onze leerlingen en wensen we hen na hun wel verdiende vakantie veel succes toe in het schitterende kappersvak of met een van onze vervolgopleidingen!

HOOG SLAGINGSPERCENTAGE BIJ HEADS ACADEMY
Angela Bierhuis (opleidingsmanager) had er alle vertrouwen in dat alle leerlingen zouden slagen. Angela: “De leerlingen waren allemaal zeer gemotiveerd en hadden allen de juiste mentaliteit. En omdat we bij Ladies Hair School in kleine groepen (maximaal 8 leerlingen) werken krijgt elke leerling veel aandacht. Dit zorgt mede voor het zeer hoge slagingspercentage”.

FOTO’S DIPLOMA UITREIKING
Dat het groot feest was tijdens de feestelijke diploma uitreiking kun je hieronder bekijken.

diploma-uitreiking diploma-uitreiking1  Kris&Marleen diploma-uitreiking3 diploma-uitreiking4  Marcella-Carolina-Angela