h_kapperschool

Hair Airbrush

Creativiteit van kleur, op een andere manier kleur aanbrengen en op een andere manier naar kleur kijken. Dat was de basis van onze les waarin we met airbrush op het haar van ‘hair dolls’ aan de slag gingen. Hieronder zie je de kleuren die we tot onze beschikking hadden. Maar het is mogelijk om de kleuren te mengen en een airbrush cup.

airbrush_kleuren

De verf wordt direct op het haar aangebracht zonder extra toevoegingen en droogt al binnen 3 minuten. De verf wordt aangebracht met een speciale Dinair Airbrush met cups waardoor je dus nooit overspray of verkwisting van het product hebt. De patronen ontstaan door speciale hair stencils die in allemaal leuke design verkrijgbaar zijn. Hieronder zie je de foto’s van de airbrush creaties van onze Ladies Hairschool leerlingen. Awesome toch?!

stars2 arrows egypt  stars

heart